Πολιτική Ποιότητας – Διαδικασίες
Στοχεύουμε στην υψηλή ικανοποίηση του εκάστοτε πελάτη στα πλαίσια της παροχής υψηλού επιπέδου υπηρεσιών και προϊόντων που διαθέτουμε στην ελληνική και ευρωπαϊκή αγορά.
Επίσης σημαντικός και ο αντίκτυπος σε όλους τους συνυφασμένους με εμάς τομείς για αυτό ως εταιρεία κοινοποιούμε το παρόν στο διαδίκτυο προκειμένου να είναι ενήμερο το προσωπικό και οποιοσδήποτε ενδιαφερόμενος.
Οι διαδικασίες περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων:
- Κάλυψη απαιτήσεων των πελατών μας
- Τήρηση ισχύουσας νομοθεσίας
- Διαρκής βελτίωση των επιχειρηματικών επιδόσεων
- Συνεχής ανάπτυξη μέσω τεχνογνωσίας και χρήσης νέων τεχνολογιών
- Ανάπτυξη εταιρικής κουλτούρας
- Διαρκής αναβαθμίση του συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας
- Υποστήριξη και διαρκής ικανοποίηση των πελατών
- Συνεχής ενημέρωση και εκπαίδευση προσωπικού
- Πλήρως καταρτισμένο προσωπικό στο τομέα ευθύνης του
- Επίβλεψη της ανάπτυξης των υφιστάμενων εταιρειών
- Εφαρμογή απαραίτητων διορθωτικών ενεργειών σε περίπτωση μη επίτευξης των τιθέμενων ανωτέρω στόχων και διαρκής επαναξιολόγηση.
Online Αγορές και Πληρωμές
Σχετικά με τις αγορές σας από το ηλεκτρονικό κατάστημα της GENKO είστε σίγουροι ότι προστατεύεστε καθ’όλη τη διαδικασία αγορών και πληρωμών σας καθώς ο ιστότοπος τηρεί όλες τις απαραίτητες προδιαγραφές ασφαλείας ενώ το σύστημα πληρωμών που χρησιμοποιείται είναι επίσης πιστοποιημένο και ασφαλές.
«Αναγνωρίζοντας τη σημασία της ασφάλειας των ηλεκτρονικών πληρωμών, η EveryPay είναι αδειοδοτημένο Ίδρυμα Πληρωμών από την Τράπεζα της Ελλάδος (αρ. απόφασης 280/3/23-7-2018 ΦΕΚ Β 3010/25-7-2018), και διαχειρίζεται με ασφάλεια στοιχεία συναλλαγών πληρωμών με κάρτες, σύμφωνα με
το κανονιστικό πλαίσιο του προτύπου διαχείρισης ασφάλειας συναλλαγών με κάρτες. Η Everypay είναι πιστοποιημένη σύμφωνα με το πρότυπο διασφάλισης ασφάλειας διαχείρισης συναλλαγών με κάρτες (PCI DSS), και υπόκειται σε περιοδικούς ελέγχους από εξειδικευμένη συμβουλευτική εταιρία. Όλες οι
υπηρεσίες της Everypay γίνονται μέσα από ασφαλείς συνδέσεις με πιστοποιητικά 256 bit SSL. Η EveryPay υποστηρίζει επίσης τη δυνατότητα χρήσης της υπηρεσίας 3D Secure, μία επιπρόσθετη δικλίδα ασφαλείας για κάρτες VISA & MasterCard. Ο Πληρωτής τότε θα πρέπει να πληκτρολογήσει τον προσωπικό του
μυστικό κωδικό, για να ολοκληρώσει με επιτυχία την συναλλαγή»
Πολιτική ακυρώσεων
Πολιτική ακυρώσεων από τη πλευρά του πελάτη: Όλες οι συναλλαγές που διεκπαιρεώνονται εντός του e-shop της GENKO διέπονται και προστατεύονται από το διεθνές και ευρωπαϊκό δίκαιο που ρυθμίζει θέματα που σχετίζονται με το ηλεκτρονικό εμπόριο (Οδηγία 2000/31 / ΕΚ) και από τον Ελληνικό Νόμο (Νόμος 2251/1994) για την Προστασία των Καταναλωτών, όπως τροποποιήθηκε και ισχύει σήμερα. Έχετε το δικαίωμα να κάνετε ακύρωση χωρίς αιτιολόγηση εντός 14 ημερών για υπηρεσίες που δεν παρέχονται από την εφαρμογή της πολιτικής ακύρωσης.
Είμαστε δίπλα σε κάθε πελάτη και παραμένουμε ευέλικτοι στις ακυρώσεις, ώστε να δικαιούστε:
Μεταφορές με οδηγό:
- Ακυρώση τουλάχιστον 7 ημέρες πριν την ημερομηνία άφιξης: 0% ακυρωτικά.
- Ακυρώση σε λιγότερες από 7 ημέρες πριν την ημερομηνία άφιξης: 25% ακυρωτικά.
- Ακυρώση 24 ώρες πριν από την ώρα άφιξης: 100% ακυρωτικά.
Εκδρομές:
- Ακυρώση τουλάχιστον 7 ημέρες πριν την ημερομηνία άφιξης: 0% ακυρωτικά.
- Ακυρώση σε λιγότερες από 7 ημέρες πριν την ημερομηνία άφιξης: 50% ακυρωτικά.
- Ακυρώση 24 ώρες πριν από την ώρα άφιξης: 100% ακυρωτικά.
Εάν θέλετε να ακυρώσετε την κράτησή σας, ανεξάρτητα από τον λόγο, μπορείτε στέλνοντας μας e-mail στη διεύθυνση sales@genko.gr
Σε περίπτωση «μη εμφάνισης», τα χρήματα της κράτησης δεν επιστρέφονται. Εάν δεν χρησιμοποιήσετε τις υπηρεσίες για οποιονδήποτε λόγο και δεν ακυρώσετε το προϊόν για το οποίο έχετε κάνει κράτηση, δεν θα γίνει επιστροφή χρημάτων.